
Een website met afsprakenmodule; wel zo gemakkelijk!
Stel je bent een businesscoach. Je bent net lekker aan het werk met een cliënt terwijl je telefoon gaat. Waarschijnlijk een nieuwe klant die een
Home » Website optimaliseren » Pagina 4
Stel je bent een businesscoach. Je bent net lekker aan het werk met een cliënt terwijl je telefoon gaat. Waarschijnlijk een nieuwe klant die een
Wist je dat Google geen foto’s kan lezen? Om die reden is het slim om Google een handje te helpen. Dat doe je door een foto de juiste bestandsnaam en alt-tekst mee te geven. In dit blog leggen we uit hoe je afbeeldingen optimaliseert voor Google.
Is een cookiemelding verplicht wanneer je een website hebt? We hebben een blog voor je klaarstaan waarin we uitleggen wanneer een cookiemelding verplicht is. Ook leggen we je het verschil uit tussen verschillende soorten cookies.
Een trage website wil je koste wat het kost voorkomen? Een trage site kost je niet alleen bezoekers maar ook posities in Google. In dit artikel leg ik je uit hoe je de snelheid van je website meet en welke factoren bijdragen aan een trage website. Ook krijg je 7 handige tips die je helpen om de snelheid te verbeteren.
Na hard werken staat je website online. Je wilt natuurlijk weten of je website resultaat oplevert. In dit artikel kijken we naar de statistieken die je nodig hebt. Ook geven we tips wat je kan doen om de statistieken te verbeteren.
Onderzoek laat zien dat maar liefst 70% van de bezoekers afhaakt op de afrekenpagina. In dit artikel leg ik uit hoe jij jouw afrekenpagina optimaliseert, zodat je hier minder klanten op verliest.
Hoe meer inzicht in je statistieken hoe beter. Met UTM tags kunt preciezer meten waar vandaan komen en wat voor bezoekers het zijn. In dit blogartikel leggen we je uit wat UTM tags zijn, wat je ermee kan doen en hoe je ze instelt.
Heb jij een website die draait op Wordpress? Dan heb je vast al eens te maken gehad met een Wordpress update. In dit artikel leggen we uit waarom Wordpress updaten belangrijk is.
Je wilt graag dat je website resultaat oplevert. Het moet er bijvoorbeeld voor zorgen dat potentiële klanten contact met je opnemen. Is het dan handig om een telefoonnummer op je site te hebben en is het dan slim wanneer dit een privénummer is? Want hoe hou je werk en privé gescheiden?
Interne links zijn een uitstekend hulpmiddel om bezoekers langer op je website te houden. Wat interne links precies zijn, wat je ermee kunt doen en waarom ze belangrijk zijn, leggen we uit in deze blog.