header statistieken website

Verbeter je website met deze statistieken

Na hard werken staat je website online. Je wilt natuurlijk weten of je website resultaat oplevert. In dit artikel kijken we naar de statistieken die je nodig hebt. Ook geven we tips wat je kan doen om de statistieken te verbeteren.

Doorzoek alle artikelen op SYSplatform

  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
Alle
  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
header humanistische bezoeker
De humanistische bezoeker: langzaam en o.b.v. emotie

Een humanistische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de humanistische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

header spontane bezoeker
De spontane bezoeker: snel en op basis van emotie

Een spontane bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. Dit type bezoeker maakt snelle beslissingen op basis van emotie. In dit artikel leggen we uit hoe je spontane bezoekers herkent en hoe je dit implementeert op jouw website.

header competitieve bezoeker
De competitieve bezoeker: snel en op feiten gericht

Een competitieve bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. Dit type bezoeker beslist snel en op basis van feiten. In dit blog artikel leggen we alles uit over de competitieve bezoeker.

header 4 typen bezoekers
Waarom de 4 typen bezoekers belangrijk zijn voor je website

Het doel van een website is dat bezoekers de gewenste acties uitvoeren, zoals een afspraak inplannen of een product kopen. Door rekening te houden met de 4 typen bezoekers kan je de conversie verhogen. In dit blogartikel leggen we alles uit over deze 4 typen bezoekers en hoe jij dit kan implementeren op jouw website.

header methodische bezoeker
De methodische bezoeker: langzaam en o.b.v. feiten

Een methodische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de methodische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

header post launch challenge
Post launch challenge: verkopen verdubbelen

Je hebt de productlancering er op zitten. Misschien heb je nog geen of weinig verkopen gedraaid. Gelukkig zijn er nog genoeg kansen om te verkopen. In dit artikel laat ik zien hoe je na de productlancering omzet kan genereren.

header challenge de productlancering
Challenge organiseren: de productlancering

Weken werk je toe naar dit moment. Het moment dat je het product daadwerkelijk gaat lanceren. In dit artikel duiken we in de strategieën die je het best kunt gebruiken om het maximale uit dit piekmoment te halen!

header challenge week
Challenge organiseren: De challenge week

De tweede fase van het organiseren van een challenge is: de challenge week zelf. In deze fase geef je de inhoud van de challenge.

Van bezoeker naar klant Challange (4)
Eerste online challenge organiseren: het stappenplan

Een challenge is een mooie manier om publiek op te bouwen en je product te verkopen. Na het lezen van dit artikel / stappenplan weet je precies hoe jij je eerste online challenge kunt organiseren.

Scroll naar top
SYS Platform draait op SYS PlatformSYS Platform