header Google Mijn Bedrijf handleiding

Google Mijn Bedrijf – de handleiding voor elke ondernemer

Wil jij ook beter gevonden worden in de zoekresultaten? Maak dan een bedrijfsprofiel aan met Google Mijn Bedrijf. In dit artikel leg ik je stap voor stap uit hoe je een account aanmaakt, welke instellingen belangrijk zijn en hoe je jouw account weer kan verwijderen.

Doorzoek alle artikelen op SYSplatform

  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
Alle
  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
header websitebouwers
Waarom websitebouwers je laten vallen

Het lijkt de ideale oplossing voor als je te weinig tijd hebt om een website te bouwen: een websitebouwer inhuren. Ontdek in dit artikel waarom websitebouwers je als een baksteen laten vallen en of je daadwerkelijk minder tijd kwijt bent aan de website.

header in 3 stappen een website met resultaat met SYS
Een Website met Resultaat in 3 stappen met SYS

Ben jij van plan om te starten met SYS, maar sta je ergens anders online met je huidige website? In dit artikel leg ik je uit hoe wij jou in 3 stappen helpen om van je huidige website snel en efficiënt over te stappen naar het SYS Platform.

online trainingen aanbieden header
Wanneer kun je online trainingen aanbieden?

Online trainingen aanbieden is ontzettend hot in de ondernemerswereld. Overal op social media worden er gouden bergen beloofd. En dat terwijl dit absoluut niet voor iedereen is weggelegd! In dit artikel leg ik er alles over uit!

header statistieken website
Verbeter je website met deze statistieken

Na hard werken staat je website online. Je wilt natuurlijk weten of je website resultaat oplevert. In dit artikel kijken we naar de statistieken die je nodig hebt. Ook geven we tips wat je kan doen om de statistieken te verbeteren.

header humanistische bezoeker
De humanistische bezoeker: langzaam en o.b.v. emotie

Een humanistische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de humanistische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

header spontane bezoeker
De spontane bezoeker: snel en op basis van emotie

Een spontane bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. Dit type bezoeker maakt snelle beslissingen op basis van emotie. In dit artikel leggen we uit hoe je spontane bezoekers herkent en hoe je dit implementeert op jouw website.

header competitieve bezoeker
De competitieve bezoeker: snel en op feiten gericht

Een competitieve bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. Dit type bezoeker beslist snel en op basis van feiten. In dit blog artikel leggen we alles uit over de competitieve bezoeker.

header 4 typen bezoekers
Waarom de 4 typen bezoekers belangrijk zijn voor je website

Het doel van een website is dat bezoekers de gewenste acties uitvoeren, zoals een afspraak inplannen of een product kopen. Door rekening te houden met de 4 typen bezoekers kan je de conversie verhogen. In dit blogartikel leggen we alles uit over deze 4 typen bezoekers en hoe jij dit kan implementeren op jouw website.

header methodische bezoeker
De methodische bezoeker: langzaam en o.b.v. feiten

Een methodische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de methodische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

Scroll naar top
SYS Platform draait op SYS PlatformSYS Platform