header humanistische bezoeker

De humanistische bezoeker: langzaam en o.b.v. emotie

Een humanistische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de humanistische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

Doorzoek alle artikelen op SYSplatform

  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
Alle
  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
interne links
Waarom interne links belangrijk zijn voor jouw website

Interne links zijn een uitstekend hulpmiddel om bezoekers langer op je website te houden. Wat interne links precies zijn, wat je ermee kunt doen en waarom ze belangrijk zijn, leggen we uit in deze blog.

online training op website
Heb je een aparte website nodig voor jouw online trainingen?

We krijgen vaak de vraag of je voor het bouwen van de online trainingen een aparte domeinnaam nodig hebt i.v.m. beveiliging en niet vindbaar zijn in Google. In dit artikel leggen we uit waarom dit helemaal niet nodig is.

directe betaallinks
Nieuw op SYS: directe betaallinks en automatische kortingscodes

Het afrekenproces voor bezoekers omvat een aantal stappen: product in de winkelmand plaatsen, kortingsbon invullen en daarna doorgaan naar afrekenen. Maar dat kan sneller met de directe betaallinks. Hiermee maken we het jouw bezoeker nog makkelijker én zorgen we voor meer conversie!

kortingscodes gebruiken
Kortingscodes gebruiken om meer resultaat te behalen

Wil je producten (tijdelijk) goedkoper aanbieden op je website? Dan zijn kortingscodes erg handig. Zet je ze op de juiste manier in, dan zorgen ze voor meer omzet. In dit artikel vertellen we jou hier alles over en delen we tips over het gebruik van kortingscodes.

bouncepercentage verlagen
Bouncepercentage verlagen: zo doe je dat

Heeft jouw website een hoge bounce rate en wil jij dat bouncepercentage verlagen? Dan doe je er goed aan om dit artikel te lezen. In dit blog leggen we je uit wat je kunt doen om het bouncepercentage te verlagen en waarom dit belangrijk is.

bouncepercentage
Wat is bouncepercentage?

Wat is bouncepercentage? Als eigenaar van een website heb je ongetwijfeld weleens gehoord van de term bouncepercentage of van het Engelse woord bounce rate. Maar wat betekent het nu eigenlijk precies?

tweetalige website
Wanneer kies je voor een meertalige website?

Het lijkt een groot voordeel: je kiest voor een tweetalige website en je bereik wordt vanzelf een stuk groter. Helaas, het is net iets minder simpel dan dat. Daarnaast zitten er ook nadelen verbonden aan een meertalige website. Daarom bespreken we hier de voor- en nadelen én geven we jou tips over hoe je dit het beste aanpakt.

domeinnaam registreren
Hoe kan je een domeinnaam registreren?

Het kiezen van een goede domeinnaam is essentieel voor je website. Een internetadres moet klanten aanspreken en gemakkelijk te onthouden zijn. Daarnaast draagt een goede domeinnaam bij aan een betere vindbaarheid in de online zoekmachines.

header SEO voor beginners
SEO voor beginners: het stappenplan

Wat is SEO precies? En welke trucs kun je gebruiken om door middel van SEO meer relevante bezoekers naar je website te halen? We vroegen het SEO-expert Gery Stevens en vertaalden haar adviezen naar een SEO-stappenplan.

Scroll naar top
SYS Platform draait op SYS PlatformSYS Platform