header WordPress handmatig updaten

Waarom je WordPress updates altijd handmatig moet bijwerken

Ben je beheerder van een eigen WordPress website? Dan heb je wellicht gezien dat er in augustus 2020 een nieuwe WordPress versie beschikbaar is waarmee je automatisch updates kunt bijwerken. In dit artikel leg ik je uit waarom je dit absoluut niet moet doen!

Doorzoek alle artikelen op SYSplatform

  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
Alle
  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
header competitieve bezoeker
De competitieve bezoeker: snel en op feiten gericht

Een competitieve bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. Dit type bezoeker beslist snel en op basis van feiten. In dit blog artikel leggen we alles uit over de competitieve bezoeker.

header 4 typen bezoekers
Waarom de 4 typen bezoekers belangrijk zijn voor je website

Het doel van een website is dat bezoekers de gewenste acties uitvoeren, zoals een afspraak inplannen of een product kopen. Door rekening te houden met de 4 typen bezoekers kan je de conversie verhogen. In dit blogartikel leggen we alles uit over deze 4 typen bezoekers en hoe jij dit kan implementeren op jouw website.

header methodische bezoeker
De methodische bezoeker: langzaam en o.b.v. feiten

Een methodische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de methodische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

header post launch challenge
Post launch challenge: verkopen verdubbelen

Je hebt de productlancering er op zitten. Misschien heb je nog geen of weinig verkopen gedraaid. Gelukkig zijn er nog genoeg kansen om te verkopen. In dit artikel laat ik zien hoe je na de productlancering omzet kan genereren.

header challenge de productlancering
Challenge organiseren: de productlancering

Weken werk je toe naar dit moment. Het moment dat je het product daadwerkelijk gaat lanceren. In dit artikel duiken we in de strategieën die je het best kunt gebruiken om het maximale uit dit piekmoment te halen!

header challenge week
Challenge organiseren: De challenge week

De tweede fase van het organiseren van een challenge is: de challenge week zelf. In deze fase geef je de inhoud van de challenge.

Van bezoeker naar klant Challange (4)
Eerste online challenge organiseren: het stappenplan

Een challenge is een mooie manier om publiek op te bouwen en je product te verkopen. Na het lezen van dit artikel / stappenplan weet je precies hoe jij je eerste online challenge kunt organiseren.

header maillijst opbouwen MailBlue
11 tips voor het opbouwen van een maillijst

Wil je een maillijst opbouwen met voor jóuw bedrijf interessante contacten? In dit artikel geef ik je 11 tips. De meeste van deze tips zijn kosteloos én in een handomdraai toe te passen.

bezoekersstatistieken header
Nieuw op SYS: Bezoekersstatistieken

Als online ondernemer is het noodzakelijk om het gedrag van jouw bezoekers in kaart te brengen. Je kan nu op het SYS dashboard van je website in één oogopslag jouw bezoekersstatistieken zien. In dit artikel leg ik alles uit over deze nieuw functionaliteit.

SYS Platform draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches