Website maken

Artikelen met praktische tips hoe je het beste je eigen website kunt maken.

De artikelen geven antwoord op vragen zoals: Waar moet je op letten bij het het bouwen van websites? Hoe zit het met de techniek die nodig is? Wat moet je waar neerzetten op je website?

header een Website met Resultaat

Wat is een Website met Resultaat?

Een Website met Resultaat, dat wil jij toch ook?! Maar wat is een Website met Resultaat nou eigenlijk precies? Dat leg ik je in dit artikel uit waarbij ik focus op de 4 peilers die bepalen of jouw website resultaat oplevert.

header websitebouwers

Waarom websitebouwers je laten vallen

Het lijkt de ideale oplossing voor als je te weinig tijd hebt om een website te bouwen: een websitebouwer inhuren. Ontdek in dit artikel waarom websitebouwers je als een baksteen laten vallen en of je daadwerkelijk minder tijd kwijt bent aan de website.

header in 3 stappen een website met resultaat met SYS

Een Website met Resultaat in 3 stappen met SYS

Ben jij van plan om te starten met SYS, maar sta je ergens anders online met je huidige website? In dit artikel leg ik je uit hoe wij jou in 3 stappen helpen om van je huidige website snel en efficiënt over te stappen naar het SYS Platform.

header humanistische bezoeker

De humanistische bezoeker: langzaam en o.b.v. emotie

Een humanistische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de humanistische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

De spontane bezoeker: snel en op basis van emotie

Een spontane bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. Dit type bezoeker maakt snelle beslissingen op basis van emotie. In dit artikel leggen we uit hoe je spontane bezoekers herkent en hoe je dit implementeert op jouw website.

header 4 typen bezoekers

Waarom de 4 typen bezoekers belangrijk zijn voor je website

Het doel van een website is dat bezoekers de gewenste acties uitvoeren, zoals een afspraak inplannen of een product kopen. Door rekening te houden met de 4 typen bezoekers kan je de conversie verhogen. In dit blogartikel leggen we alles uit over deze 4 typen bezoekers en hoe jij dit kan implementeren op jouw website.

De methodische bezoeker: langzaam en o.b.v. feiten

Een methodische bezoeker is één van de 4 typen bezoekers volgens het MBTI model. In dit artikel gaan we dieper in op de methodische bezoeker. Daarnaast laten we met voorbeelden zien hoe jij jouw website inricht voor dit type bezoeker.

kortingscodes gebruiken

Kortingscodes gebruiken om meer resultaat te behalen

Wil je producten (tijdelijk) goedkoper aanbieden op je website? Dan zijn kortingscodes erg handig. Zet je ze op de juiste manier in, dan zorgen ze voor meer omzet. In dit artikel vertellen we jou hier alles over en delen we tips over het gebruik van kortingscodes.

SYS Platform draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches