Verbeterde afrekenpagina's voor meer klanten - SYS Platform

Verbeterde afrekenpagina’s voor meer klanten

De afrekenpagina is een van de belangrijkste pagina's op een website: het moment dat een bezoeker wel of niet klant wordt. Met de nieuwste SYS-features laat Maarten zien hoe je jouw afrekenpagina afleidingsvrij maakt met als gevolg: meer succes!

Elke afleiding, irritatie of frustratie kan er voor zorgen dat een bezoeker afhaakt op de afrekenpagina. In deze blog leggen we nieuwe functionaliteiten uit die dit voorkomt!

De focus van SYS ligt op het maximale resultaat halen. Daarom hebben we de afrekenpagina’s vernieuwd, zodat je nog meer klanten krijgt via je website!

Verbeterde indeling én afrekenen in 2 stappen

De afrekenpagina’s zijn helemaal vernieuwd. Eerst was deze pagina kaal. Nu is het automatisch in jouw huisstijl kleuren. 

Ook de indeling is verbeterd! Aan de linkerkant staan de gegevens. En aan de rechterkant staat jouw bestelling, inclusief betaalmethode. Op deze manier heeft de bezoeker het overzicht in één oogopslag.

Afrekenen in twee stappen

Wil je liever dat een bezoeker eerst zijn gegevens invult. En daarna de betaalmethode ziet? Laat je bezoeker dan afreken in twee stappen. Dit zorgt ervoor dat je bezoeker niet overweldigd wordt. Met één simpele klik schakel je deze functie in of uit!

Twee staps afrekenproces
Nieuwe afrekenpagina indeling + afrekenen in twee stappen

Afrekenen zonder afleiding

Het doel van een afrekenpagina is dat de bezoeker zijn bestelling afrondt.
Dat betekent dat je geen andere afleiding wilt hebben. 
Een grote afleidende factor is het menu. Voor je het weet ben je je potentiële klant weer kwijt, omdat hij toch nog even een blog artikel wilt lezen bijvoorbeeld. 

Elimineer daarom alle afleiding op je afrekenpagina!

Sinds vandaag is het op SYS mogelijk om je afrekenpagina afleidingsvrij te maken. In slechts één klik!

Afleidingsvrije afrekenpagina
Afleidingsvrije afrekenpagina in één klik!

Voorkom frustratie momenten bij je bezoeker

Stel een bezoeker is zijn gegevens aan het invullen en klikt per ongeluk op pagina herladen. Alle zijn gegevens zijn weg waardoor hij weer helemaal opnieuw kan beginnen. Mega frustratie momentje! 

Grote kans is dat hij afhaakt, dus deze klant ben je kwijt. Daarom is er nu in SYS de functionaliteit “gegevens onthouden”. Hiermee worden de gegevens tijdens het intypen tijdelijk opgeslagen

Verlaat de bezoeker de afrekenpagina? Of drukt hij per ongeluk op herladen? Geen probleem, zijn gegevens zijn vooraf voor hem ingevuld

Dit bespaart een hoop tijd en frustratie!

Wat vind jij van deze nieuwe features?

Ga je ze gebruiken? Zo ja, deel even je nieuwe afrekenpagina hieronder in de comments 😀

DOWNLOAD GRATIS CHECKLIST​

Checklist: Meer Resultaat uit je Website!

De afgelopen jaren hebben we (Maarten en Vanessa) meer dan 700 websites geanalyseerdHierdoor weten we nu precies wat werkt (en absoluut niet werkt).

Aanbevolen artikelen

  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Vergelijkingen
  • Website maken
  • Website optimaliseren
Omnidrones Opleidingsplatform met verificatiesysteem - SYS master klantverhaal
Drone opleidingsplatform met verificatiesysteem
Voor OmniDrones Academy, één van de grootste drone opleiders in Nederland, bouwden we een opleidingsplatform met verificatiesysteem. Deelnemers van een drone opleiding kunnen pas na verificatie het examen doen en een gecertificeerd drone vliegbewijs behalen. Een toffe uitdaging voor SYS wat nu doorgroeit tot een ...
systematiseren voor een meer menselijke verbinding
5 manieren om te systematiseren voor een menselijkere verbinding
Systematiseren kan juist een menselijkere verbinding met (potentiële) klanten bevorderen. Mits je weet hoe je slim kunt systematiseren. In dit blogartikelen delen we 5 manieren om te systematiseren.
Hoe werkt een website overstapservice - van losse systemen naar een alles-in-1 website platform
Hoe werkt een website overstapservice?
Wanneer is het handig om te wisselen van websiteplatform? Hoe werkt een website overstapservice en wat komt er allemaal bij kijken? Waar moet je opletten?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gratis checklist voor coaches en opleiders

De KLIK methode voor meer resultaat (aanvragen en klanten) uit je website

Nu geen tijd om te lezen?👇

Ontvang dit artikel in je mailbox (voor later)

Je ontvangt een mail met een reminder van dit artikel

SYS Platform draait op SYS Platform SYS Platform - Platform voor Coaches & Opleiders