Nieuwe functionaliteit op SYS: Persoonlijke pagina’s!

Nieuw: vanaf nu kan je gebruik maken van de nieuwe SYS-functionaliteit: persoonlijke pagina's. Lees hier meer over in deze blog.
Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

Nieuw: persoonlijke pagina's

Vanaf vandaag is het op SYS mogelijk om voornamen van je bezoekers in pagina’s te plaatsen. Hierdoor kun je jouw pagina’s nog persoonlijker maken. Dit zorgt voor meer vertrouwen met je bezoekers en uiteindelijk dus ook meer klanten oplevert.

Ik heb twee voorbeelden, zodat je kunt zien hoe je dit toe kunt passen. En daarnaast ben ik natuurlijk ook heel benieuwd hoe jij dit gaat toepassen!

Voorbeeld van een persoonlijke salespage

Persoonlijke verkooppagina

In ActiveCampaign / Mailchimp kun je de voornaam van de persoon in de mail zetten. Dat zelfde kun je nu ook doen op bijvoorbeeld je salespagina.

Hierdoor is je salespagina persoonlijker en zul je meer vertrouwen krijgen bij je bezoekers. Het is nèt dat extra stapje dat je zet om te laten zien dat je verder gaat voor je klanten. Dat ze niet een nummertje in de rij zijn, maar een echt persoon met een naam.

Vertrouwen is een belangrijke factor bij het maken van de koopbeslissing. Geen vertrouwen, geen verkopen!

Voorbeeld van een persoonlijke aanbeveling

Persoonlijke aanbeveling

Stel je voor dat Denise jou een een training aanraad. Je klikt op de link en ziet meteen staan: “Denise raadt jouw deze training aan!”. Het eerste wat je dan denkt is; hè dat klopt inderdaad. 

Dit bouwt meteen een extra connectie op met het bedrijf. Zeker wanneer je met mond-op-mond reclame, partners of affiliates werkt, is dit een hele sterke strategie om te gebruiken.

Nog veel meer mogelijkheden!

Dit zijn twee voorbeelden hoe je deze functie kunt gebruiken. Maar ik weet zeker dat er nog veel meer manieren zijn waarop je deze functie kunt gebruiken.

Heb jij een goed idee hoe je deze functie nog meer 
kunt inzetten? Laat het in de comments achter, ik ben erg benieuwd!
DOWNLOAD GRATIS CHECKLIST​

Checklist: Meer Resultaat uit je Website!

De afgelopen jaren hebben we (Maarten en Vanessa) meer dan 700 websites geanalyseerdHierdoor weten we nu precies wat werkt (en absoluut niet werkt).

Aanbevolen artikelen

  • Alle
  • Automatiseren
  • Bedrijf opschalen
  • Klantverhalen
  • Ondernemen
  • Updates
  • Website maken
  • Website optimaliseren
header post launch challenge
Post launch challenge: verkopen verdubbelen

Je hebt de productlancering er op zitten. Misschien heb je nog geen of weinig verkopen gedraaid. Gelukkig zijn er nog genoeg kansen om te verkopen. In dit artikel laat ik zien hoe je na de productlancering omzet kan genereren.

header challenge de productlancering
Challenge organiseren: de productlancering

Weken werk je toe naar dit moment. Het moment dat je het product daadwerkelijk gaat lanceren. In dit artikel duiken we in de strategieën die je het best kunt gebruiken om het maximale uit dit piekmoment te halen!

header challenge week
Challenge organiseren: De challenge week

De tweede fase van het organiseren van een challenge is: de challenge week zelf. In deze fase geef je de inhoud van de challenge.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top
Download de gratis Checklist

Meer Resultaat uit je Website

Nu geen tijd om te lezen?👇

Ontvang dit artikel in je mailbox (voor later)

Je ontvangt enkel één email met een reminder van dit artikel. 

SYS Platform draait op SYS PlatformSYS Platform